Opendeurdag 26 Apr 2011

Nu zaterdag 30 april verwelkomt de Hogeschool Gent je graag op haar jaarlijkse opendeurdag. Ook de vakgroep Informatica maakt je dan vanzelfsprekend met plezier wegwijs door de opleiding TIWI. Kom gerust langs voor een overzicht van projecten en masterproeven, een blik achter de schermen en een fijne babbel met de docenten van de vakgroep. Tot dan!

EnergyICT Jobdag 14 Mar 2011

Wil jij als TIWI bijdragen tot het beheersen van de klimaatwijziging, een groener milieu en een betere wereld? Dan ben je misschien wel geïnteresseerd in de EnergyICT Jobdag op 16 april in Kortrijk.

Laatstejaars? Dan is een Extreme Blue-zomerstage van IBM misschien iets voor jou. Je krijgt er de kans om in team een internationaal project op te starten en je carrière als TIWI een vliegende start te geven.

Op dinsdag 15 maart kan je in de Gentse Zebrastraat terecht voor de ORBID Career Conference. Deze beurs richt zich specifiek naar alle laatstejaarstudenten uit technisch georiënteerde richtingen: masters in de industriële en ingenieurswetenschappen, handelsingenieurs, informatici en technische bachelors.

Op 26, 27 en 28 april organiseert Microsoft zijn TechDays in Metropolis Antwerpen. Er zijn sessies over Visual Studio 2010, Windows Phone 7, Internet Explorer 9, HTML5, Silverlight 4, Lync 2010, Windows Azure, Exchange 2010, enz. Studenten kunnen van een fikse korting genieten!