Proficiat ! 17 Sep 2014

Dit academiejaar zijn er 36 Masters of Science in de industriële wetenschappen: informatica afgestudeerd, de eerste lichting onder UGent.
Proficiat aan allen!

Op maandag 8 septembervinden de masterproefverdedigingen van onze studenten plaats. Naar goede gewoonte is iedereen welkom, dus werp zeker een blik op de agenda!​

Steven Uyttersprot, oudstudent, start eigen bedrijf met de naam Certibit. Certibit geeft verzekeringsadvies aan IT-professionals. Meer info op www.certibit.be.

Op donderdag 26 en vrijdag 27 juni vinden de masterproefverdedigingen van onze studenten plaats. Naar goede gewoonte is iedereen welkom, dus werp zeker een blik op de agenda!​

Jens Segers studeerde vorig jaar af als industrieel ingenieur informatica. Na zijn studies startte hij een eigen bedrijf Auki. Nu studeert hij bedrijfseconomie en is hij geselecteerd als finalist van "Dé Gentse student-ondernemer". De winnaar van deze wedstrijd is diegene die de meeste stemmen krijgt op de site van Student Ghentrepreneur. Vind je zijn project het beste, steun hem dan met je stem.