Proficiat ! 15 Sep 2017

Dit academiejaar zijn er 47 Masters of Science in de Industriële Wetenschappen: informatica afgestudeerd. Proficiat aan allen!

Eind juni verdedigen een 35-tal studenten hun masterproef.  Naar goede gewoonte is iedereen welkom.

De verdedigingen gaan door op heel verschillende locaties, een beperkt aantal gaat door op campus Schoonmeersen. Raadpleeg de agenda voor de studenten uit de opleiding Informatie of  de agenda van alle studenten van de Faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur.

Overzicht van lokalen voor de verdedigingen (met plannetje)

De masterstudenten Gilles Bara en Robin De Roeck winnen de Televic Award met hun masterproef Dynamische visualisatie van diagnostische treindata. Proficiat Gilles en Robin.

Voor industrieel ingenieurs en voor burgerlijk ingenieurs zijn er duidelijk meer vacatures dan er afgestudeerden zijn.

Dat neemt niet weg dat er ook ingenieurs als werkzoekenden geregistreerd staan bij de VDAB. De piek tijdens de zomervakantie heeft te maken met afstudeerders die op zoek gaan naar een eerste job en enkele maanden nodig hebben om te starten in die eerste job.