Stemmen op finalisten faculteit EA ie-prijzen 2015

Donderdag 26 november vindt de prijsuitreiking van de vernieuwde wedstrijd van de ie-prijzen plaats in het centraal station van Antwerpen. Voor de eindronde maken de finalisten een poster en stellen deze in het station voor aan het publiek. Deze wedstrijd van de nieuwe ie-net-ingenieursvereniging, die VIK, KVIV en ie-net tot één ingenieursvereniging verbindt, richt zich tot burgerlijk ingenieurs, industrieel ingenieurs en bio-ingenieurs die in 2015 hun masterdiploma behalen. Er zijn in totaal 11 finalisten van onze faculteit. De kandidaat met de meeste likes voor zijn/haar poster wint de publieksprijs. Stemmen kan via de Facebookpagina. Er is één student van onze opleiding : Merlijn Sebrechts. Graag veel stemmen voor Merlijn.